הפרות סדר ואלימות בהפגנות הפלג הירושלמי והעדה החרדית

לגבי המשפט לעריק. הוא הובא לפי בקשת השופטת פיינשטין לבית משפט השלום ושם ניתן לו צו מעצר בית בכפוף לבית המשפט הצבאי שנערך לפני שעות ספורות וניתן לו 10 ימי מעצר בכלא הצבאי
איתמר זינגר 20 Comment on הפרות סדר ואלימות בהפגנות הפלג הירושלמי והעדה החרדית

אלימות וחסימות כבישים בהפגנות הלילה • מהומות בצומת ג'בוטינסקי בבני ברק בירושלים ובצומת שילת • פרטים על העצורים בהפגנות האחרונות • עצור שמהווה עריק מספר שנים ועצור נוסף ששוחרר למעצר בית מלא • צפו בתמונות וסירטונים מההפגנות

לגבי המשפט לעריק. הוא הובא לפי בקשת השופטת פיינשטין לבית משפט השלום ושם ניתן לו צו מעצר בית בכפוף לבית המשפט הצבאי שנערך לפני שעות ספורות וניתן לו 10 ימי מעצר בכלא הצבאי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דוברות משטרת ירושלים מוסרת כי במספר מוקדים מתקיימות הפגנות חרדים על רקע הגיוס לצה"ל:
בצומת בר אילן -כמה עשרות מפגינים חוסמים את הציר לסירוגין, בעקבות זאת ישנם שיבושי תנועה לאורך הצירים הסמוכים.

כמו כן בוצע נסיון לחסום את כביש 38 כמו כן לדברי המשטרה: "בצומת הרחובות רבי עקיבא זבוטינסקי מתקיימת הפגנה לא חוקית על רקע מעצר עריק בי-ם מהצבא".כאשר במהלך ההפגנה נעצרו 5 אנשים. כמו כן עדי ראיה מדווחים על כמה מפגינים היורדים לצומת שילת באזור הכניסה למודיעין ומנסים לחסום את הכביש ונהדפים חזרה למדרכה על ידי השוטרים.

WhatsApp Image 2017-02-07 at 7.45.45 PM (1)

הפגנת אנשי הפלג בבני ברק

יצוין כי בהפגנה שהתקיימה ביום ראשון השבוע הפגינו עשרות על החלטת בית המשפט לפני כשבוע להאריך את מעצרו של בנימין פרידמן מבית שמש עד תום ההליכים. הפגנות נערכו במקומות הידועים -כיכר השבת בי-ם‏ ובכביש 10 בבית שמש. במהלך ההפגנה התחפשו מספר בלשים לחרדים, וכשהם לבושים בכובע וחליפה כחרדים רגילים עצרו 2 מפגינים החשודים בדרדור פח אשפה לעבר הכביש.בהפגנות נעצרו שמונה מפגינים: שישה בבית שמש ושניים בירושלים. כולם הובאו למעצר במגרש הרוסים.

אמש יום ב בבוקר שוחררו 2 מתוך ה-6 מבית שמש ואילו לשאר נערך משפט בבית משפט השלום לעצורים והוחלט לשחררם בתנאים מגבילים תמורת חתימה על ערבות. ארבעת העצורים מבית שמש סירבו לחתום על הערבות ונשארו במעצר עד הבוקר ב-9 אז נערך להם דיון והוחלט לשחררם ללא ערבות.

20170207_185241 20170207_185225 20170207_185235

על שני העצורים מבית שמש הוגש כתב אישום וגם הושג הסכם שיחרור תמורת ערבות והם חתמו על כך.

לקראת השחרור במגרש הרוסים הגיעה משטרה צבאית ועצרה אחד מהעצורים שנרשם אצלם כעריק כבר מספר שנים ואילו השני שוחרר למעצר בית מלא עד היום יום ג בשעה 1 אז התקיים דיון בעניינו שלא בנוכחותו ובגלל כך בית המשפט נתן צו מעצר מיידי.

לגבי המשפט לעריק. הוא הובא לפי בקשת השופטת פיינשטין לבית משפט השלום ושם ניתן לו צו מעצר בית בכפוף לבית המשפט הצבאי שנערך לפני שעות ספורות וניתן לו 10 ימי מעצר בכלא הצבאי.



20 תגובות

מיין תגובות
  1. 20

    כל הכבוד לפלג.. היחידים ששומרים על החומות

  2. 19

    בעז,""ה הם ישוחררו בקרוב ממגרש הרוסים ביחד אם הראש ישיבה מהמרכז שישוחרר בקרוב

  3. 18

    למה המשטרה לא באה עם אלות או גז מדמיע או כל אמצעי אחר של פיזור הפגנות רק כח העצניקעס מבינים

    1. יותר מתאים שתבחר את השם מצרי (מתאים גם לפרשת השבוע)

      1. "הפלס'טינים הם טרוריסטים מופרעים וצריך לדבר אתם בשפה שלהם: כח. ומה שלא הולך בכח אז בעוד יותר כח.

  4. 17

    קול חי נגוע בשנאת עמי הארצות לתלמידי חכמים! זה מה שמסביר את הדיווחים המוטים המשחירים את הנאבקים בגזירת הגיוס
    ומתעלמים מאלימות אחרת המחייבת כל גינוי אפשרי כמו בדיווח הבא:
    עדכון מזעזע מהעיר אלעד, מפירות הבאושים של החינוך הפשרני (החרדי החדש)

    מחריד. בחורי ישיבת תורה בתפארתה פצעו קשה אברך בן תורה. ראו גידולים שגידלתם. פורקי עול ללא צלם אנוש, זה מה שמחנכת התורה החדשה של בחורים ואברכים נטולי זיק ליידיש קייט. הציבור נקרא להתפלל על ניתאי בן דורית סימה

    בהפגנה שנערכה הערב בכביש היציאה מאלעד, בהשתתפות עשרות אברכים בני תורה מסולאים מפז, ישבו מספר אברכים שהחזיקו שלטים בידם נגד הגזירה הנוראה של היעדים והניסיון והרצון לגייס את בני הישיבות לצבא. מספר בחורי ישיבת תורה בעלבונה, פירות הביאושים של הציבור החרדי, הגיעו מאחור, וחטפו את השלטים והחלו נסים לכיוון הישיבה. אחד האברכים, נ.מ. החל רץ אחרי הבחורים בכדי להשיב את השלטים לידיו. הללו נסו לתוך מאורת הבריונים הקרויה 'תורה בתפארתה' והאברך נכנס אחריהם לחצר הישיבה. ואז זה קרה. עשרות בחורים בחזות בחורי ישיבה נטולי צלם אנוש, ממאורת הבריונים תורה בתפארתה באלעד, התנפלו על האברך והפליאו בו מכות רצח מכל כיון. הללו השכיבוהו לארץ והחלו קופצים עליו וחובטים בו מכל עבר. הללו לא נחו מההתפרעות העבריינית, עד שהאברך החל לזוב דם וחדל לנשום. האברך נפתע בינוני עד קשה, כשהוא סובל מחבלות קשות בכל הגוף ומקשיי נשימה קשים.

    זה היה צפוי. בדור מטורף ומשיחי, שלא מחנך לא לאהבת תורה ולא לאהבת הבריות, רק לשנאה וטירוף וכביכול בשם הסגידה לרבנים, מאבדים חיש מהר את כל הערכים, מאבדים צלם אנוש, מגדלים בחורים מופקרים ואלימים. זה מאורת הבריונים הקרויה תורה בתפארתה

    1. שקרן ! לא עשרות ולא מאות, הוציאו אותו משטח הישיבה לאחר שביזה את הרב שטינמן ואחד מרבני הישיבה

  5. 16

    גועל נפש. למה מסקרים בכלל? צריך לכתוב שכמה נערי גבעות הלבושים כחרדים הפריעו לסדר הציבורי ונעצרו כמו שמגיע להם. תפסיקו קול חי להיות מוטים. הם לא חרדים!!!!!!!!!!!!!

  6. 15

    אני כלל לא משתייכת למגזר הזה ואין לי קשר אליהם.

    אך סגנון התגובות הבוטה ומעלה חשד (…) הוא פשוט לא רלוונטי.

    אכן מדובר בקבוצה ענקית ואיכותית שבראשם עומדים ענקי רוח וגדולי ישראל שליט"א אשר חלילה לנו מלזלזל בהם, חרף העובדה שאותנו מנחים רבנים וגדולי תורה אחרים ובסגנון שונה.

    אל לנו להיסחף. וכל הכבוד והערכה למי שמתמסר בכל כוחו ויכולתו למען האידיאל שלו ולמען צו השעה של מאורי דרכו.

  7. 14

    יש להם רבנים, איפה הם? מישהו ראה אותם בהפגנות או מכתב? אם אנו מצווים להפגין שיבואו גם, לא ידוע לי על מצוות שנוהגות רק בצעירים ולא בזקנים או ברבנים.
    אגב בחוגי העדה החרדית, כל הפגנה שמתארגנת היא ע"י מכתב מסודר מהבד"ץ וגם בשעת ההפגנה עומדים ראשי הבד"ץ בראשיהם, ולא מסתגרים בבתים ושולחים את הצעירים להתפרע.

  8. 13

    חברה, על מי שהיה במקום א"א לעבוד, כהרגלם במסכת שקרים.
    ובכן אספר בדיוק מה שהיה בישיבת 'תורה בתפארתה'.
    הופיעו כמה עם שלט בפתח הישיבה שאסור להתייצב והמוכה ניבל פיו נגד מרן הרב שטיינמן שליט"א וצעק שמקלקל את הישיבות וכו'. אז ניגש בחור וקרע את השלט. אח"כ האברך המוכה רדף אחריו ונכנס לישיבה וצעק. וניגש אליו ר' אפרים רוטשילד שליט"א וביקשו בעדינותו שיעזוב והלה החציף פניו והמשיך לצעוק ואז נגשו אליו כמה בחורים ודחפו אותו לחוץ, כמו שרצה.

    1. שקר וכזב הבן אדם אושפז בבית חולים ויש תיעוד [אני ראיתי זאת בעיני] איך הבחורים חטפו לו את השלט מהיד בהפגנה הוא רדף אחריהם עד הישיבה ושם הכו אותו וגרמו לו לשברים בכל הגוף חוץ מהחליפה שנקרעה ל10 חתיכות אפשר לשאול את ההצלה שחילצו אותו

  9. 12

    המעשה בישיבה היה 'קצת שונה'. בא המוכה עם שלט 'בפתח הישיבה' וזעק קריאות גנאי נגד מרן הרב שטיינמן שליט"א אז ניגש בחור ותלש את השלט. המוכה רדף אחריו לתוך הישיבה והמשיך בקללות על מרן שליט"א. ניגש אליו ר' אפרים רוטשילד וביקשו בעדינות לצאת והלה החציף פניו. 'רק אז' דחפוהו לחוץ 'כפי שרצה'.

  10. 11

    אפילו נערי הגבעות בעמונה התנהגו יותר יפה, לאן הגענו? איפה הדרך ארץ? איפה ההתנהגות המכובדת של בני תורה?

  11. 10

    חוץ מחילול השם הם לא עושים כלום שילכו לקבל פטור ושימשיכו ללמוד כמו כולם ושיפסיקו לעצור כבישים

    1. זה קידוש השם
      אם תהיה חילוני אולי זה היה יותר קידוש השם??

  12. 9

    נגעלה נפשי לראות את המכות שהכו בחורי ישיבת תורה בתפארתה את האברך שם ולא משנה לי עם הוא עצני'ק וכדו' זה לא צורה, מעולם לא ראיתי יהודי כך מכה יהודי באשר הוא, אינני יודע מאיפה הבחורים שם סופגים כזו שנאה, ומתפלא אני כי ראשי הישיבה שם לא הוקיעו את מעשה זה,זה יגרום להם נזק בכל תדמית הישיבה של תורה "בתפארתה", ושלא תבין לא נכון אינני אוהד של הציבור הזה המתקרא הפלג הירושלמי, ממש לא, אבל מכאן ועד להגיע לכזו שנאה. פלא הוא בעיני היכן היא התורה והיכן היא התפארתה.

  13. 8

    יש גזירה עלבניהישיבות אף אחד לא יכול להכחיש אתזה